20 Kasım 2007 Salı

Karikatür nasıl çizilir?

Erdil Yaşaroğlu bloğuna bir karikatürün başından sonuna, yani eskiz aşamasından dergide basılan haline kadar nasıl oluşturulduğunu gösteren bir video koymuş. Bence çok ilginç, merakla izledim. Dergilerde de bazen çizerler kendilerinin karikatür çizme süreçlerini çizerler, veya o andaki ruhsal hallerini, sıkıntılarını falan resmederler, onları da merakla okurum.
Blog olarak da fena degil bence Erdil Yaşaroğlu - Diyomki. Yorumlar kötü, çünkü işsiz güçsüz tayfası özensiz düzensiz yazıyor, ama asıl yazılar okumaya değer.
Bazı karikatürler benim hafızamda kalıyor. Aklıma geldikçe gülüyorum eğleniyorum. Bu açıdan çok cost-effective buluyorum kendilerini:) Bi kere al oku, sonra eğlen dur. Aslında bir ara fırsat bulduğumda bu tarz hayatımda iz bırakan karikatürleri, ki çoğu Yiğit Özgür'e aittir, tarayıp bloğa koymak istiyorum. İşte vakit lazım, belki bi zaman...

2 yorum:

yavasyavas dedi ki...

yalın çok tatlıymış bu video.

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=c5hdEfyGRHA

sizin katayı paylaşmak istedim sizinle:) bence bu da cok orjinallll